piątek, 13 marca 2009

DESIGN MARZEC 2009




















19 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy numer to może być, ale kawałki tekstów się wcięły i można by było dopracować grafikę i pozmieniać tło :)
    To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem ;-) To mój debit i cały czas pracuję nad grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAŁ!! Magazyn jest przeboski! Naprawdę robisz go sama? Szacun za cierpliwość i zaangażowanie!!

    xDD Cała strona poświęcona dla mnie!! Dziękujęęę!! Chciałabym się jakoś odwdzięczyć, ale nie wiem jak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jeszcze musisz popracować nad grafiką... Tła powinny być bardziej urozmaicone i daj jakieś różne czcionki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się chciała zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też bym chciała sie zgłosić [projekty] Moja doll to Aliss203

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie jakiś magazyn o projektantach z prawdziwego zdarzenia! Gratuluję!

    Chciałabym zgłosić moje projekty- tym samym siebie- do zaprezentowania w Twoim magazynie. Jestem Fenolcia, a ostatnio pojawiłam się na liście najpopularniejszych projektantów :) Sprawdz, proszę :)
    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do kontynuowania swojej działalności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Podoba mi się i czekam na kolejny numer! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zgłaszam na modelkę - agacia__13

    OdpowiedzUsuń
  10. Ou... grafika trochę siada (wycinanie i przyklejanie). Hmmm tak - dobry. Jeśli trochę popracujesz nad przyklejaniem to będzie super. Moim zdaniem gdy przyklejasz obrazki do tego brązowego tła mogłabyś robić to w jakiejś otoczce albo na rozjaśnionym tle. Wiadomo, że wydzielanie jest morderczo czasochłonne, a i tak zawsze wyjdzie jakiś drobny defekt.:)

    Co do reszty to mi się podoba.^^

    A i nie bądź na mnie zła, ale no cóż. Jest jak jest, a ja n takie rzeczy jestem nadwrażliwa.:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny magazyn ^^ Co do modelki , zglaszam sie ;)
    Nick na stardoll :
    Cathy....
    :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny magazyn :)jak każdy xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się na modelkę.
    werona99
    Link:
    www.stardoll.com/member/werona99

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się,zapraszam do obejrzenia projektów i przeprowadzeniu ze mna wywiad ps świetny magazyn

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się na modelkę ; ) Pysiulqaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do obejrzenia moich projektów.Nie mam ich za dużo ale się staram przy ich robieniu.Może lookniesz?
    Mój nick to keiko108

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jest tragicznie... Ale można trochę dopracować ;)

    OdpowiedzUsuń